Współpraca

PRZED ROZPOCZĘCIEM WSPÓŁPRACY

Hej, hej!

Jeśli zależy Wam na zrecenzowaniu jakiegoś naszego tytułu, przede wszystkim sprawdźcie, czy nie robimy dla niego akurat jakiegoś naboru – na Tiktoku, Instagramie lub Facebooku. 

Zwróćcie jednak uwagę na to, że w naborach prosimy Was o wysyłanie zgłoszeń (wraz z linkami do social mediów) poprzez formularz

Jeśli naboru na dany tytuł jeszcze nie było – śmiało możecie pytać, kiedy mniej więcej planujemy go dodać: czasem to sprawia, że publikujemy go po prostu szybciej i sprawniej.

W przypadku, gdy dostaniecie się do grona recenzentów, potrzebne nam będą Wasze adresy e-mail, numery telefonów oraz nazwy paczkomatów – obecnie wysyłamy tylko za pośrednictwem paczkomatów Inpost.

Po otrzymaniu paczki prosimy o dodanie trzech postów (może to być zarówno na Facebooku, Instagramie, Twitterze, jak i Tiktoku; obowiązuje ta sama zasada):

  1. dodanie filmiku/zdjęcia/story z unboxingu;
  2. dodanie recenzji w dowolnej formie;
  3. opublikowanie zapowiedzi na Waszych social mediach;
  4. opublikowanie swojej recenzji na stronach: Lubimyczytać, Empik, TaniaKsiążka (jeśli Twoja opinia dodana jest w formie TikToka lub rolki na Instagramie – możesz dodać ocenę i krótkie podsumowanie tego, co najbardziej Ci się podobało/nie podobało.

Będzie nam ogromnie miło, jeśli udostępnicie też swoją opinię o naszych książkach na stronach innych księgarni internetowych oraz innych portalach.

Linki do wszystkich tych działań należy przesłać za pomocą formularza (na dole tej strony). Jeśli linki nie pojawią się w ciągu miesiąca, dalsza współpraca między nami nie jest możliwa (wyjątkowe sytuacje rozpatrujemy indywidualnie za pomocą e-maila: ale trzeba do nas pisać, też jesteśmy ludźmi!). 

Do tego, gdy ktoś nie zda linków z jednego tytułu, a jest to dopiero początek naszej współpracy, nie może być zapisany do pomocy w promocji innego z naszych tytułów (do którego akurat ogłosimy nabór). W przypadku dłuższych współprac, które doskonale się nam układają, ta zasada nie ma zastosowania. 

Nie mamy wymogów co do „wielkości” profilu – nie liczy się dla nas to, ilu masz obserwujących, ale to, jakie treści tworzysz i jak budujesz aktywność na swoich kontach.

Od razu dodamy, że pracujemy na razie tylko w formie barteru: książka za działania promocyjne.

PO ZAKOŃCZENIU PROMOCJI KONKRETNEJ KSIĄŻKI