Współpraca
PRZED ROZPOCZĘCIEM WSPÓŁPRACY
Hej, hej!
Jeśli zależy Wam na zrecenzowaniu jakiegoś naszego tytułu, przede wszystkim sprawdźcie, czy nie robimy dla niego akurat jakiegoś naboru – na Tiktoku, Instagramie lub Facebooku.
Zwróćcie jednak uwagę na to, że w naborach prosimy Was o wysyłanie zgłoszeń (wraz z linkami do social mediów) poprzez formularz!
Jeśli naboru na dany tytuł jeszcze nie było – śmiało możecie pytać, kiedy mniej więcej planujemy go dodać: czasem to sprawia, że publikujemy go po prostu szybciej i sprawniej.
W przypadku, gdy dostaniecie się do grona recenzentów, potrzebne nam będą Wasze adresy e-mail, numery telefonów oraz nazwy paczkomatów – obecnie wysyłamy tylko za pośrednictwem paczkomatów Inpost.
Po otrzymaniu paczki prosimy o dodanie trzech postów (może to być zarówno na Facebooku, Instagramie, Twitterze, jak i Tiktoku; obowiązuje ta sama zasada):
- dodanie filmiku/zdjęcia/story z unboxingu;
- dodanie recenzji w dowolnej formie;
- opublikowanie zapowiedzi na Waszych social mediach;
- opublikowanie swojej recenzji na stronach: Lubimyczytać, Empik, TaniaKsiążka (jeśli Twoja opinia dodana jest w formie TikToka lub rolki na Instagramie – możesz dodać ocenę i krótkie podsumowanie tego, co najbardziej Ci się podobało/nie podobało.
Będzie nam ogromnie miło, jeśli udostępnicie też swoją opinię o naszych książkach na stronach innych księgarni internetowych oraz innych portalach.
Linki do wszystkich tych działań należy przesłać za pomocą formularza (na dole tej strony). Jeśli linki nie pojawią się w ciągu miesiąca, dalsza współpraca między nami nie jest możliwa (wyjątkowe sytuacje rozpatrujemy indywidualnie za pomocą e-maila: ale trzeba do nas pisać, też jesteśmy ludźmi!).
Do tego, gdy ktoś nie zda linków z jednego tytułu, a jest to dopiero początek naszej współpracy, nie może być zapisany do pomocy w promocji innego z naszych tytułów (do którego akurat ogłosimy nabór). W przypadku dłuższych współprac, które doskonale się nam układają, ta zasada nie ma zastosowania.
Nie mamy wymogów co do „wielkości” profilu – nie liczy się dla nas to, ilu masz obserwujących, ale to, jakie treści tworzysz i jak budujesz aktywność na swoich kontach.
Od razu dodamy, że pracujemy na razie tylko w formie barteru: książka za działania promocyjne.